Szkolenia polecane | |
Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z KlientamiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...) Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1580.001530.00 zł 1881.90 zł brutto (Vat 23%) ![]() -50zł |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
JAVA - J2ME - szkolenieKM Studio - szkoleniaSzkolenie J2ME przeznaczone jest dla osób pragnących zapoznać się z technologią przygotowywania aplikacji na urządzenia mobilne. JAVA w wersji J2ME jest jedyną aplikacją obsługiwaną przez wszystkie telefony. Najbliższy termin: 2025-05-14 - 2025-05-15 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
JAVA - J2ME - kursKM Studio - szkoleniaSzkolenie J2ME przeznaczone jest dla osób pragnących zapoznać się z technologią przygotowywania aplikacji na urządzenia mobilne. JAVA w wersji J2ME jest jedyną aplikacją obsługiwaną przez wszystkie telefony. Najbliższy termin: 2025-05-14 - 2025-05-15 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
JAVA - J2ME - warsztatyKM Studio - szkoleniaSzkolenie J2ME przeznaczone jest dla osób pragnących zapoznać się z technologią przygotowywania aplikacji na urządzenia mobilne. JAVA w wersji J2ME jest jedyną aplikacją obsługiwaną przez wszystkie telefony. Najbliższy termin: 2025-05-14 - 2025-05-15 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...) Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Szkolenia Otwarte obsługa klienta
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.